Havefigurer

Der er mange meninger om havefigurer, nogle krummer tær og tænker på havenisser, andre finder havefigurer lige så vigtigt som blomster og planter. Havefigurer kan give din have og terrasse et personligt præg. Hos Friis planteskole kan du finde havefigur lavet af ler, polyresin og granit. Vi har flere hundrede havefigurer på lager.

Læs mere om havefigurer her

Lerfigurer til haven

Vi har lerfigurer i alle afskygninger af dyr, så hvis du er til fugle, katte, hunde, får, frisk, frøer, skildpadder, ænder, løver, ugler, elefanter, drenge eller piger og meget mere. Du finder både frostsikkert og ikke frostsikkert lerfigurer hos Friis planteskole

Polyresin havefigurer

Polyresin figurer er figurer lavet i plastprodukt, som er frostsikret, de fås i trolde, drengefigurer og meget andet.

Stort udvalg af havefigurer i granit

Hos Friis planteskole har vi granitfigurer i flere dyrmotiver, du finder også en dansk sten, hvor der er slebet figurer i stenene.